Marina Regală Canadiană testează HoloLens pentru mentenanța de la distanță

Marina Regală Canadiană a anunțat ca va folosi software-ul de la HoloLens și Kognitiv Spark pentru a îmbunătăți mentenanța și reparațiile la bordul navelor active.

Casper Donovan, amiral în retragere al Marinei Regale Canadiene a spus: „Inovația și avansul tehnologic sunt de primă importanță viitorului marinei. Căutăm tot timpul noi căi de a folosi tehnologiile emergente pentru a ne îmbunătăți performanțele în larg. Sistemul de Suport și Asistență la Distanță prin Realitatea Mixtă este o unealtă interesantă deoarece poate furniza marinarilor noștri oportunitatea de a explora o nouă cale, posibil mai eficientă, de a efectua lucrări de mentenanță la bordul navelor.”

Sistemul de Asistență la Distanță prin Realitatea Mixtă este o soluție software pentru HoloLens dezvoltată de Kognitiv Spark care „folosește realitatea augmentată, realitatea mixtă și integrează inteligența artificială pentru a crește eficiența operațiilor navale cum ar fi reparațiile, mentenanța și transferul de informație.” Sistemul va fi folosit de tehnicienii marinei și de inginerii tehnicieni pentru a asigura un nivel ridicat de pregătire al navelor.

Conform anunțului, personalul de la bord va folosi echipamentul HoloLens pentru a primi asistență de la tehnicienii aflați la distanță, care vor putea să vadă tot ce se întâmplă la fața locului și astfel vor putea ghida utilizatorii în rezolvarea problemelor folosind vocea și imaginile video în timp real și de asemenea holograme 3D interactive. Speranța este că această tehnologie va îmbunătăți calitatea deciziilor luate și va reduce apariția greșelilor. Când asistența la distanță nu este necesară sau nu este valabilă, sistemul va folosi informații stocate local ca să ajute la îndeplinirea sarcinilor de rutină.

Adauga un comentariu