Zillow folosește realitatea virtuală pentru a schimba piața imobiliară online

Vânzările imobiliare sunt pe cale să devină mai virtuale datorită tururilor 3D imersive de la Zillow, un jucător important în vânzările online de case. Compania a adăugat luni, o nouă opțiune numită 3D Home pe pagina sa web și în aplicația mobilă, care îți permite să mergi dintr-o cameră virtuală în alta când cauți să […]

Citeste mai mult

Microsoft caută să îmbunătățească VR pentru cei cu probleme de vedere

Cercetătorii de la Microsoft au creat o unealtă care ar putea face realitatea virtuală mai accesibilă celor cu probleme de vedere. SeeingVR este dezvoltată pentru a rezolva neajunsurile care îi afectează pe cei cu viziune scăzută sau probleme de viziune care nu pot fi corectate cu ochelari. După cum au raportat cei de la Endgadget, […]

Citeste mai mult

Fraunhofer prezintă software pentru transmisie video VR pe rețele 5G

Cunoscuți în lumea întreagă pentru contribuțiile făcute formatului MPEG (tehnologie de compresie folosită pentru fișierele audio MP3 și fișierele video MP4), compania Fraunhofer și-a îndreptat privirea către următoarea frontieră a divertismentului: realitatea virtuală. După ce au dezvăluit echipamentul VR cu microdisplay anul trecut, compania prezintă noua generație de software pentru compresie video care folosește standardul […]

Citeste mai mult

Echipament tematic Marvel pentru AR pe drum

După lansarea din 2017 a echipamentului pentru realitate augmentată Star Wars: Provocările Ordinului Jedi, Lenovo și Disney par să se pregătească pentru o nouă lansare hardware legată de o altă franciză. Un dosar depus la FCC de către aceștia sugerează că ambele companii se pregătesc să dezvăluie un nou echipament AR cu tematică Marvel. Dosarul […]

Citeste mai mult

Holodomul lui Paul Allen a ajuns la TED în căutare de parteneri

Dacă ești un miliardar priceput în tehnologie, sunt șanse destul de mari să lucrezi deja la un proiect secret inspirat din Star Trek. Acesta a fost cazul lui Paul Allen, co-fondatorul Microsoft, care înainte de moartea sa a lucrat la o experiență imersivă a realității virtuale (un proiect care implică animalele de companie), cu scopul […]

Citeste mai mult

HoloLens 2 în prima linie pentru armata Statelor Unite

Anul trecut Microsoft a câștigat un contract de 480 milioane de dolari cu Armata Americană pentru a aduce platforma de realitate augmentată a companiei pe câmpul de luptă. Acum, CNBC a pus mâna pe echipamentul modificat a cărui bază este HoloLens 2, creat special pentru sectorul afacerilor. Botezat IVAS (Sistemul de Îmbunătățire Vizuală Integrată), echipamentul […]

Citeste mai mult

Marina Regală Canadiană testează HoloLens pentru mentenanța de la distanță

Marina Regală Canadiană a anunțat ca va folosi software-ul de la HoloLens și Kognitiv Spark pentru a îmbunătăți mentenanța și reparațiile la bordul navelor active. Casper Donovan, amiral în retragere al Marinei Regale Canadiene a spus: „Inovația și avansul tehnologic sunt de primă importanță viitorului marinei. Căutăm tot timpul noi căi de a folosi tehnologiile […]

Citeste mai mult

Acer anunță noua cască VR OJO

În cadrul unei conferințe de presă de la New York, Acer a anunțat o versiune îmbunătățită a setului cu cască OJO Windows VR, care include o rezoluție mai mare, un sunet integrat și o ajustare IPD (Distanța interpupilară (IPD) este distanța măsurată în milimetri între centrele ochilor. Această măsurătoare este diferită de la persoană la persoană […]

Citeste mai mult

100 de milioane de oameni vor face cumpărături cu AR până în 2020

Până în anul următor, 100 de milioane de consumatori vor face cumpărături utilizând AR, fie online, fie în magazine, a prezis luni cercetătorul de piață Gartner, cea mai mare companie de cercetare și consultanță din lume și membră a S&P 500 (S&P 500 este un indice bursier care conține 500 de companii publice mari, majoritatea […]

Citeste mai mult

Interfața creier-computer e pe drum și ar putea folosi casca VR

Psihologul Dr. Mike Ambinder care lucrează la Valve a urcat pe scenă la GDC (Conferința Dezvoltatorilor de Jocuri) 2019 și a vorbit despre starea curentă a interfețelor dintre creier și computer și despre modul în care acestea vor schimba viitorul dezvoltării jocurilor. Ambinder a propus un viitor în care echipamentul pentru realitate virtuală (sau pentru […]

Citeste mai mult