Interfața creier-computer e pe drum și ar putea folosi casca VR

Psihologul Dr. Mike Ambinder care lucrează la Valve a urcat pe scenă la GDC (Conferința Dezvoltatorilor de Jocuri) 2019 și a vorbit despre starea curentă a interfețelor dintre creier și computer și despre modul în care acestea vor schimba viitorul dezvoltării jocurilor. Ambinder a propus un viitor în care echipamentul pentru realitate virtuală (sau pentru […]

Citeste mai mult

Un nou PSVR mai scump și fără fir?

Existența cererilor de brevet nu garantează dezvoltarea unor produse noi, dar sunt momente când acestea conțin ceva atât de specific că e imposibil să nu crezi în existența tangibilă a acelui lucru. Un nou brevet de la Sony pentru realitate virtuală fără fir sugerează că sunt pe drum schimbări majore pentru noua generație de echipament […]

Citeste mai mult

Rift S promite rezoluție mai mare fără senzori externi

Cel mai nou echipament pentru realitate virtuală al celor de la Oculus se numește Rift S. Acesta urmează să se lanseze în următoarele luni la prețul de 399,99$, va oferi rezoluție mai mare pentru gaming, nu va folosi vechiul sistem de urmărire cu senzori externi, și va include noile manete Touch. Anunțul a fost făcut […]

Citeste mai mult

BestEM 2019: Gândește, Programează, Câștigă

În luna aprilie vom fi prezenți la cea de-a 9-a ediție a maratonului de programare „BESTEM” unde studenții pasionați de programare și IT din București își vor pune la încercare cunoștințele și abilitățile. Cele cinci companii partenere vor propune probe care vor stimula creativitatea, ingenionzitatea și munca în echipă a concurenților. Maratonul se desfășoară în […]

Citeste mai mult

Microsoft prezintă HoloLens 2

Microsoft tocmai a anunțat HoloLens 2, un echipament de generația a doua pentru realitatea augmentată. Noul echipament îmbunătățește problemele pe care le avea predecesorul său cum ar fi câmpul vizual îngust și comfortul la purtare. Cei de la Microsoft spun că mărimea câmpului vizual a fost dublată fără a reduce calitatea imaginii. Ambele tipuri de […]

Citeste mai mult

Google Maps adoptă Realitatea Augmentată

Google Maps urmează să primească un modul de realitate augmentată care va ușura urmărirea instrucțiunilor pentru cei cu probleme de orientare. Acest modul a fost prezentat pentru prima oară la Google I/O 2018 și în sfârșit compania permite anumitor „ghizi locali” să încerce o versiune demonstrativă. De-a lungul anilor, Google a încercat să ofere oamenilor […]

Citeste mai mult

Glitch și Mozilla lansează WebVR, un pachet pentru dezvoltarea site-urilor VR

Experiențele de realitate virtuală au fost „insulițe”; aplicații sau filmulețe, câteodată specifice anumitor platforme, dar în ultimul an s-au văzut eforturi de a le aduce împreună prin intermediul portalurilor și uneltelor nespecifice. Cei de la Mozilla lansează un kit gratuit numit WebVR dezvoltat împreună cu, comunitatea de dezvoltare a aplicațiilor, Glitch. Acest pachet conține un […]

Citeste mai mult

Skyrim VR câștigă premiul pentru cel mai bun joc de Realitate Virtuală

Elder Scrolls 5: Skyrim VR a câștigat Premiul Steam 2018 al companiei Valve la categoria Cel Mai Bun Joc Pentru VR. În concursul lansat pe Steam în luna Decembrie, odată cu evenimentul anual al Reducerilor de Iarnă, clienții magazinului online au fost invitați să voteze jocul favorit în 8 categorii. Printre acestea se numără „Cel […]

Citeste mai mult

Doctorii folosesc realitatea virtuală pentru a studia cancerul

Doctorii de la Institutul Cambridge de Cercetare a Cancerului creează un nou laborator virtual care va folosi realitatea virtuală pentru a construi modele tridimensionale ale tumorilor, oferind o nouă metodă de a privi cancerul. Cercetatorii încep prin a studia o biopsie de țesut tumoral care este tăiată extrem de subțire și apoi marcată, o procedură […]

Citeste mai mult

Sistem de urmărire pozițională de la Nintendo?

Compania Nintendo dezvoltă un sistem de urmărire care va fi folosit să adauge un efect de calculare a distanței pentru ca întreg conținutul unui afișaj 2D să apară 3D. Deși numele său face referire la urmărirea ochilor, sistemul de fapt urmărește poziția unei perechi de ochelari și nu a pupilelor. În cerere sunt menționate multiple […]

Citeste mai mult