100 de milioane de oameni vor face cumpărături cu AR până în 2020

Până în anul următor, 100 de milioane de consumatori vor face cumpărături utilizând AR, fie online, fie în magazine, a prezis luni cercetătorul de piață Gartner, cea mai mare companie de cercetare și consultanță din lume și membră a S&P 500 (S&P 500 este un indice bursier care conține 500 de companii publice mari, majoritatea americane. Indicele este realizat de compania Standard & Poor’s, divizie a McGraw-Hill.)

Realitatea augmentată și realitatea virtuală se vor baza pe tehnologia 5G pentru a schimba experiența clienților în interiorul și în afara magazinelor de vânzare cu amănuntul.

Introducerea rețelelor wireless 5G va ajuta la împingerea mai multor magazine în utilizarea AR și VR, a spus Gartner. 5G poate optimiza resursele depozitului și poate stoca statistici de trafic și facilitează comunicarea cu clienții, potrivit Gartner.

Potrivit studiului Gartner Unified Retail Retailer Survey efectuat în vara trecută, până în 2020, 46% dintre comercianții cu amănuntul plănuiau să implementeze soluții AR sau VR pentru a îndeplini cerințele de experiență în serviciile de relații cu clienții. În plus, tehnologiile din spatele acestor soluții s-au mutat cu 15 până la 30% mai departe de-a lungul ciclului Hyper Gartner în ultimele 12 luni.

„Retailerii pot folosi AR ca o extensie a experienței de brand pentru a angaja clienții în medii imersive și pentru a obține venituri. De exemplu, aplicația Ikea Place permite clienților să plaseze virtual produsele Ikea în spațiul lor”, a declarat Hanna Karki, analist principal la Gartner.

Adauga un comentariu